Niet Tevreden

 
Ben je niet helemaal tevreden? 

Dat betreuren wij. Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening.

Wij willen je graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Wij verzoeken je om te mailen naar:

info@elixrproducts.nl

 

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan tijdig op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waarbij wij zijn aangesloten. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr). 

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.